Najbolji način da ostanete u formi za ronjenje tijekom zimskih mjeseci je ne prestati roniti.

Zimski uvjeti, iako hladni, mogu ponuditi neke nevjerojatne urone. Također, postoji opcija odlaska na ronjenje u toplije krajeve. No, ako ste ipak jedan od onih ronilaca koji će zimu radije provesti u naslonjaču gledajući filmove o ronjenju, trebali biste razmisliti i o održavanju ronilačke forme.

Postoji niz stvari koje možete učiniti kako biste se u vrhunskoj kondiciji pripremili za početak iduće “ronilačke sezone”. Jedan od stvari svakako je plivanje u bazenu. Ako vam je u blizini neki bazen, posjetite ga i redovito plivajte. Postavite sebi ciljeve (broj dužina ili vrijeme konstantnog plivanja) koji su ostvarivi, ali koji za vas predstavljaju izazov. Plivanje radi na svim mišićnim skupinama, ali je također izvrsno za poboljšanje kardiovaskularnog zdravlja. Redoviti treninzi u bazenu, barem jednom mjesečno, daju vam priliku da vježbate one vještine koje možda niste isprobali neko vrijeme, a istovremeno održavate svoje temeljne kompetencije na solidnoj razini.

Također, pokušajte si odrediti koji biste još ronilački tečaj željeli položiti ili koju ronilačku vještinu savladati. Čitajte o ronjenju i razmišljate o ronjenju, educirajte se i ponovite neke stvari koje ste već počeli zaboravljati. Izvodite mentalne vježbe za ronioce!

Osim toga, održavajte svoje tijelo aktivnim vježbama koje možete provoditi u teretani, dvorani ili vlastitom domu. Zapravo, nastavite se kretati, šećite i nikako se nemojte dovesti u situaciju da ne možete više ući u vlastito ronilačko odijelo! Odlazak u teretanu ili plivanje očite su opcije za održavanje forme, ali čak i promjena svakodnevnih aktivnosti može biti korisna (na primjer, ići stepenicama umjesto dizalom ili sići s autobusa tri stanice ranije i hodati ostatak puta). Naravno, postoje vježbe za ronioce koje se izvode na suhom pa bi bilo poželjno raditi i te vježbe.