SCUBAlife MARKETING

Što je SCUBAlife?

SCUBAlife je tromjesečnik za rekreativne i profesionalne ronioce, zaljubljenike u tehnologiju, putovanja i avanturistički život. Distribuira se na području Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Slovenije i Crne Gore. Časopis je koncipiran kao luksuzni magazin na najmanje 116 stranica koji će svaki zaljubljenik u more, ronjenje i prirodu čuvati u svojoj kolekciji i pokazivati prijateljima.
SCUBAlife pišu ronioci za ronioce, ali ga uređuju vrhunski hrvatski grafički i magazinski urednici kako bi što jasnije prenijeli njegovu poruku. Svaka tema obrađena u SCUBAlifeu bit će jasna i početniku, ali i oni koji o njoj već znaju sve, neće joj pronaći zamjerke. Kompletna naklada od 10.000 primjeraka garantirano će doći u prave ruke, a najluksuzniji 115 gramski papir knjižnog bloka i 300 gramske korice te dimenzije od 210×290 milimetara odabrali smo jer časopis mora biti beskompromisan i poseban poput ljudi koji ga čitaju.

Tko nas čita?

Četiri od pet ronilaca su visokoobrazovani i poslovno uspješni pojedinci. Njih 85 posto su osobe natprosječno visoke platežne moći. Čitatelji SCUBAlifea su ljudi koji kupuju i koriste vaše proizvode. To su ljudi koji će utjecati i na izbor drugih osoba u svojoj okolini, uključujući i one koji još nisu iskusili zadovoljstvo ronjenja. Oglašavanje u SCUBAlifeu omogućit će Vam kontakt s roniocima u cijeloj regiji. Obratit ćete se znanstvenicima, novinarima, liječnicima, vojnicima, profesorima, poduzetnicima, državnim i regionalnim dužnosnicima i mnogim drugima.
Unatoč različitim zanimanjima i dobi, svi ronioci imaju mnoge sličnosti. Oni su zaljubljenici u tehnologiju, istraživači i avanturisti koji čvrsto vjeruju da za njih u vodi nema nemoguće misije. Ako je nešto ispod površine, oni će to pronaći, istražiti i uživati u tome. A ako ne mogu otići tamo gdje žele, oni će stvoriti ili kupiti alat koji će ih odvesti tamo. Oni su nepokolebljivi putnici, lovci na uzbuđenja koji će se odvažiti otići tamo gdje zaista nitko nije bio.

Utjecaj na čitatelja

Za kupnju prave opreme morate je staviti na sebe, testirati i saznati sve o njoj. SCUBAlife zna da pokazivanje opreme na slici i jednostavno objašnjavanje kako je kupiti našem čitatelju nije dovoljno. Oni traže objektivnu procjenu i usporedne informacije koje će im pomoći u odluci koji komad opreme moraju imati kada započinju svoju sljedeću ronilačku avanturu. Povećajte osviještenost o svojim proizvodima. Stvorite potražnju za svojim proizvodima obraćajući se profesionalcima, koji utječu na razmišljanje svojih kolega u klubovima. Recite im o svojim novim proizvodima, novim mogućnostima i poboljšanjima, a oni će svoja saznanja prenijeti na svoju okolinu. Istraživanja tržišta pokazala su kako instruktori najviše utječu na izbor opreme svojih učenika. Pobrinite se da preko SCUBAlifea oni doznaju sve o vašim proizvodima.

Turistička odredišta

Promovirajte svoje turističke sadržaje jer čitatelji SCUBAlifea uvijek traže nova atraktivna odredišta za sebe i za svoje prijatelje. Dajte im do znanja zbog čega ste posebni i zbog čega vas moraju posjetiti. Ronioci uvijek dolaze u skupinama. Organizatorima putovanja pokažite kako ćete se pobrinuti za njihove goste. Ronioci su aktivni i izvan glavne turističke sezone i ovo je sjajan način za povećanje baze klijenata. SCUBAlife svojim čitateljima otkriva nevjerojatne ronilačke lokacije na Jadranu, ali i diljem svijeta. Bez obzira jesu li one nedaleko od kuće naših čitatelja ili na drugoj strani svijeta, mi ćemo im prenijeti doživljaj na našim stranicama, nakon čega će svoje snove moći pretvoriti u stvarnost.

Tko roni u Hrvatskoj?

Počevši od 1996. godine, u Hrvatskoj broj ronilačkih turista raste više do 20 posto godišnje. U Hrvatskoj trenutačno djeluje više od 110 ronilačkih centara te preko 250 ronilačkih klubova. Iako za sada ne postoji sustavno praćenje broja ronilaca u Hrvatskoj, procjena se može izvući na temelju broja turističkih ronjenja u ronilačkim centrima i evidenciji zarona ronilačkih klubova. Tako znamo da se u hrvatskom dijelu Jadrana godišnje obavi više od milijun zarona, pri čemu za sada prednjače strani ronioci (kojih je 80 posto). Međutim, čak 45 posto stranih turista otpada na turiste iz susjednih zemalja u kojima je SCUBAlife dostupan (BiH, Srbija, Slovenija, Crna Gora)

PREUZMITE najnoviji SCUBAlife Mediakit