Tijekom proteklog vikenda održavao se pravi ronilački spektakl u Poreču na 12. međunarodnom ribarskom sajmu Crofish.

Osim velikog broja izlagača i bogatog programa, na Crofish sajmu bio je montiran 10 metarski bazen projekta Pogled u plavo gdje su svi posjetitelji sajma imali jedinstvenu priliku okušati se u ronjenju s punom ronilačkom opremom, u kontroliranim uvjetima i u pratnji instruktora ronjenja te spoznati čari, vještine i tehnike ronjenja.

Projekt Pogled u plavo gostovao je prvi put na sajmu Crofish u organizaciji Udruženja obrtnika Poreč i Agencije Promocija ronjenja, a cilj ovog projekta je potaknuti što veći broj osoba na bavljenje vodenim aktivnostima te promovirati Hrvatsku kao turističku i ronilačku destinaciju, ljepote hrvatskog podmorja i ponude u ronjenju.

“Jedan od ciljeva Crofisha je okupiti na jednom mjestu cijeli ribarski sektor, ne samo s područja Republike Hrvatske, nego i šire. Ovo je 12. izdanje Crofisha, dok su na samom događaju prisutna 92 izlagača, a predstavljaju 280 poznatih svjetskih brendova; od opreme, odjeće što se tiče ribarskog sektora, gospodarskog ribolova, a ima i nautičkog turizma, sportskog ribolova i ribolova na moru, dok je posjećenost samog sajma izvrsna.”, istaknuo je Robert Momić, direktor sajma i predsjednik Obrtničke komore Istarske županije.

Za sigurnost svih ronilaca početnika brinuli su se instruktori ronjenja Nemo-Adria Rescue Teama koji su članovi volonteri Specijalističke ronilačke postrojbe za spašavanje iz vode pri Uredu za upravljanje u hitnim situacijama Grada Zagreba. U sklopu projekta Pogled u plavo predstavnici Diving Network-a iz Istre prezentirali su svoj rad, usluge, ciljeve kao i mnogobrojne aktivnosti.

“Diving Network osnovan je 2012. godine za razvoj ronilačkog turizma Republike Hrvatske s početnim modelom razvoja za Istarsku županiju, a u suradnji s ronilačkim centrima od Poreča, Pule pa sve do Rapca s ciljem oplemenjivanja ronilačke usluge i povećavanja standarda u ronjenju. Diving Network uključen je u projekt Pogled u plavo od samog početka, a ovdje na Crofish sajmu prezentiramo naš rad i programe.”, rekao je Robert Lehotkai, direktor Diving Network-a.

Nakon kraće poduke o ronjenju i ronilačkoj opremi, kao i svim sigurnosnim elementima, svaki posjetitelj koji je zaronio u bazen projekta Pogled u plavo imao je priliku obići podvodnu izložbu fotografija ljepota hrvatskog podmorja autora Marjana Radovića, a u kojoj su uživali brojni posjetitelji. “Nikad još nisam ronio s ronilačkom opremom, iako mi je to bila velika želja, jako je jednostavno i skroz neobično disati pod vodom. U svakom slučaju super iskustvo, a volio bih  ponoviti i zaroniti u moru.”, rekao je 12-godišnji Antonio.

Projekt Pogled u plavo odvijao se pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma Republike Hrvatske. Za ugodno ronjenje uz glazbenu podršku pobrinulo se Hrvatsko društvo skladatelja i stručna služba ZAMP koji su se sa zadovoljstvom pridružili projektu.

Nesebičnu pomoć u realizaciji besplatnih probnih ronjenja i podršku projektu dali su: Remax bazeni, Mares, PSS (Asocijacija u ronjenju), Honda marine (Fred Bobek d.o.o.), Nemo-Adria, Termostroj – Lučko, a sve aktivnosti Promocije ronjenja mogu se pratiti na BookNow 24 portal.

Gostovanja Pogleda u plavo možete pratiti na službenim stranicama projekta Pogled u plavo i službenim stranicama Agencije Promocija ronjenja te na stranicama medijskih pokrovitelja projekta Narodnog radija, SCUBAlife magazina, ronilačkog web portala Gorgonija te web portala Morski.hr.