Tijekom proteklog vikenda (17. i 18. ožujka) Splitsko-dalmatinska županija bila je domaćin III. Hrvatskog ronilačkog kongresa koji se održavao u Splitu u organizaciji Agencije Plava promocija te u suradnji sa Splitsko-dalmatinskom županijom, Ravnateljstvom civilne zaštite Ministarstva unutarnjih poslova, Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije i Ronilačkim klubom HRVI Nemo-Adriatic, a sudionici i posjetitelji kongresa sudjelovali su 19. ožujka u ekološkoj akciji čišćenja podmorja.

Kongres je okupio više od 250 sudionika iz svih dijelova Republike Hrvatske i susjednih zemalja, dok je u ekološkoj akciji čišćenja podmorja sudjelovalo više od stotinjak ronilaca.

Eko patrola – Dalmacija održavala se na tri lokacije, a ronioci su čistili podmorje u Splitu (splitska Riva) u Povlji na otoku Braču te rijeku Jadro u Solinu.

Akcije čišćenja podmorja održavale su se u organizaciji Ronilačkog kluba Nemo-Adriatic i ronilačkog kluba Nemo-Brač uz podršku Agencije Plava promocija, Općine Selca i Turističke zajednice grada Solina.

Također, ekološke akcije čišćenja podmorja podržali su Splitsko-dalmatinska županija, Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije i Hrvatska turistička zajednica, a provode se pod pokroviteljstvom Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

U akcijama čišćenja podmorja sudjelovali su pripadnici ronilačke skupine Državne intervencijske postrojbe civilne zaštite Republike Hrvatske, Prostovoljno gasilsko društvo Sevnica iz Slovenije, RK Mostar, RK Dubrovnik, AdriatiCro Zagreb, ronioci vatrogasci, JVP Čakovec, JVP Zagreb, JVP Split, KPA Iglun, KPA Kostrena, DC Marco Polo, RK AdriatiCro Jastrebarsko, KPA Drava, KPA Marsonia, RK Giričić i drugi.

Ronioci su iz mora izvlačili različiti otpad uključujući gume, plastiku, odbačeni ribolovni alat, a najviše je izvađeno stakla.

Medijski pokrovitelji Eko patrole – Dalmacija su CRO TV, SCUBAlife, Morski.hr i Gorgonija, a veliki doprinos u provedbi kongresa i Eko patrole / Dalmacija pružili su sponzori: Garmin, Honda Marine (Fred Bobek d.o.o.), Highfield boats, Reef d.o.o, Santi, Divesoft, Suex, Mitsubishi Motors Hrvatska i Drinkomatic.

VIDEO: Dive-IT

Akcija se provodila u cilju smanjivanja negativnog utjecaja otpada na morska staništa, podizanja razine svijesti o važnosti očuvanja okoliša i prirode te ukazivanja na globalni problem onečišćenja podmorja.

Za fotografije s ove ekološke akcije zaslužan je Vanja Margetić i Agencija Plava promocija.

+ posts