DAN Europe pokreće novu kampanju kojom namjerava potaknuti i dati podršku lokalnom ronjenju kao odgovoru na globalnu pandemiju koja je roniocima uvelike ograničila mogućnost međunarodnog putovanja.

“PADI je krenuo ovim putem i rado ćemo im se pridružiti zajedno s našim partnerima i agencijama kako bismo potaknuli ronioce da istraže lokalne mogućnosti ronjenja”, objasnio je direktor marketinga DAN Europe Cristian Pellegrini. “S obzirom na javnozdravstvenu situaciju u kojoj smo se našli, lokalno ronjenje je jedna od stvari koja će, nadamo se, pomoći u oporavku naše industrije”.

Kampanja DiveLocal prepoznata je po hashtagovima #divelocal #divesafe, a započela je člankom u Alert Diver-u -“#Divelocal: How Diving” i pomoći će lokalnim ronilačkim centrima i njihovim klijentima da ponovno otkriju i izvuku maksimum iz vlastitih ronilačkih lokacija. Planirane komponente uključuju pomoćne materijale za ronilačke centre; priče koje uključuju lokalno ronjenje u Alert Diver-u i blog DAN Europe, razgovore na društvenim mrežama, alate koji pomažu lokalnim roniocima da se povežu s drugima i naravno, kontinuirane sigurnosne preporuke.

DAN Europe također radi na novim proizvodima osiguranja s namjerom da odgovori na nove potrebe ronilačke zajednice – posebno sada s naglaskom na lokalno ronjenje i odražavajući stalno promjenjivu situaciju na tržištu. Osiguranje će nadopuniti pokrivenosti nacionalnog zdravstvenog sustava ronilaca koja uglavnom ne pružaju specijalizirano znanje i pomoć potrebnu za ronilačke ozljede ili u potpunosti pokrivaju hiperbaričnu terapiju. Pojedinosti o novom planu bit će objavljene uskoro. Novi proizvod osiguranja nadopunit će osnovni paket članstva od 25 eura za DAN Europe koji pruža 24-satni pristup DAN-ovoj vrućoj telefonskoj liniji i medicinskim savjetima za ronjenje, pristup MyDAN-u i aplikaciji (Google Play, iOs).