Boot 2011: Žene guraju ronjenje naprijed

Tjedan dana nakon što smo se vratili iz Dusseldorfa s najvećeg europskog sajma vodenih sportova Boot 2011. vrijeme je za sabiranje dojmova. A glavni zaključak je; ronjenje je popularnije nego ikada. Kako smo na sajmu doznali iz “insajderskih” krugova, razlog tome je činjenica da je ronjenje postala masovna fascinacija žena!

Dobro ste pročitali, prema najnovijim istraživanjima proizvođača opreme, upravo su žene označene kao sila koja će donijeti ekspanziju ionako popularnom sportu. Stoga nije ni čudno da oprema nakon dugogodišnje orijentacije na funkcionalnost i praktičnost napokon dobiva i novu estetsku crtu. Na sajmu vodenih sportova u Dusseldorfu se okupilo preko 1600 izlagača iz 50 zemalja svijeta, u 10 dana sajam je obišlo četvrt milijuna ljubitelja ronjenja. Naime, tamošnji Diving Show je najveći europski sajam ronjenja i upravo na njemu najveći proizvođači opreme pokazuju svoju snagu. Koliko je ronjnje zastupljeno, najbolje se vidi iz činjenice da je na sajmu izlagalo čak 350 tvrtki koje su predstavile opremu za ronjenje te inovacije u području podvodne fotografije. Uz to, predstavile su se i brojne turističke destinacije specijalizirane za ronjenje, u čemu su prednjačile države iz Azije, koje se nadaju preoteti europske turiste nakon nemira koji su pogodili Egipat. Ali najzanimljiviji dio Showa uz brojne tehničke novitete i poboljšanja svakako je bio središnji akvarij u kojem su održavane pokazne vježbe iz sigurnosti.
Punu reportažu sa Boota 2011. pročitajte u trećem broju SCUBAlifea koji će se na kioscima, u knjižarama i u ronilačkim klubovima pojaviti 10. ožujka!