Zauzmite svoje mjesto u svijetu podvodne fotografije

Imate dobru opremu za podvodno fotografiranje, imate i dobre fotografije s različitim motivima podmorja, ali nikako da vas netko primijeti!?

Razvoj ronilačke i fotografske opreme doveo je do znatnog povećanja broja osoba koje se bave podvodnom fotografijom. Time se povećala i konkurencija na tržištu podvodne fotografije te postaje sve teže probiti se na tom području. Ukoliko se želite istaknuti u podvodnoj fotografiji i želite da vas zamijete urednici medija, zadatak nije nimalo lak. Stoga vam SCUBAlife donosi par savjeta koji bi vam mogli pomoći da vaše fotografije ugleda i šira javnost, bilo da želite i ponešto zaraditi, a bilo da se jednostavno želite pohvaliti vašim bližnjima i prijateljima kako su vaše slike objavljene u medijima.
Urednici medija često na, grubo rečeno, prizemne načine traže nove talente, putem servisa kao što su Flickr i Facebook ili pak jednostavna pretraga fotografija putem Googlea. Jasno, tu su i specijalizirani forumi za podvodnu fotografiju poput Dive Photo Guidea ili Wetpixela. Ipak, da bi vaši radovi i bili negdje objavljeni nije dovoljno da budete samo dobar podvodni fotograf već i da imate određena marketinška znanja. Koja? Pa evo njih nekoliko. Vrlo su jednostavna i ne oduzimaju puno vremena.
1. Ostavljate li već svoje fotografije posvuda po internetu pobrinite se da u njima bude i vaša e-mail adresa, kako bi vas se moglo i kontaktirati. Naime, često se mogu naći fenomenalne fotografije preuzete iz tko zna kojih izvora, ali do izvornog vlasnika se jednostavno ne može doći. Stoga je najjednostavnije da, primjerice, adresu svoje elektroničke pošte ubacite kao vodeni žig na svaku svoju fotografiju koju dijelite s javnosti.
2. Imate li web stranicu pobrinite se da njen naziv odnosno adresa sadrži vaše ime. Komplicirani nazivi stranica koji sadržavaju dugačke složenice su dobri ako želite biti posebni, ali ne i ako želite da vaše ime postane poznato.
3. Stranice poput Flickra i Facebooka su fenomenalne zbog tri razloga. Kao prvo besplatne su. Kao drugo na njima imate mogućnost na vidljivom mjestu istaknuti vašu e-mail adresu. Kao treće dobri su kad tražite fotografije iz određene regije ili određenu životinju jer, primjerice, Flickr ima mogućnost vrlo preciznog pretraživanja što znatno skraćuje posao urednicima. Stoga je važno precizno i redovno tagirati, odnosno označavati fotografije koje postavljate na te servise. To ujedno i krati vrijeme urednicima jer vas ne moraju dodatno ispitivati oko toga gdje su fotografije napravljene ili za slične detalje, a to je stvar koji će oni znati vrlo cijeniti.
4. Stranica Photoshelter.com je vrlo dobra opcija za prodaju i distribuciju svojih fotografija, ukoliko si možete priuštiti plaćanje članarine. Razlog tome je to što omogućuje da se na njoj postave i slike vrlo visoke rezolucije.

Nadamo se da će ovi savjeti barem nekome od vas pomoći da ostvari svoje želje, a za kraj ponavljamo zlatno pravilo – neka vaše ime bude vidljivo na bilo koji način kako bi vas se moglo povezati s određenom fotografijom – koristite vodeni žig, tagiranje ili bar stavite vaše ime u naziv same fotografije – bilo što od toga pomoći će da se dođe do vas!

SHARE